måndag 19 oktober 2009

Vilken morgon!

Vaknade idag av att Ella ropade från toaletten att jag skulle komma, man riktigt hörde på rösten att det var något jättespeciellt. Hon hade tappat sin första tand, som hon väntat. För Ella har det varit en väldigt händelserik helg, Hon har blivit 6år, fick gå hem själv från farmor och har tappat sin första tand.
Tyvärr så tappade hon sedan tanden någonstans i köket så jag har krupit runt och letat, tömt hela leksakslådan men ingen tand, tur att jag har några timmar på mig.

Själv mår jag uruselt idag, jag orkar nästan inte stå på benen har ingen feber men är förkyld och helt slut i hela kroppen. Imorgon kommer Maria till stan med sin lilla bebis och undrade om jag ville komma och fika men nu törs jag inte träffa dom så att jag smittar det lilla trollet.



Synd att bilden blev så suddig. Stolt och glad gick hon till skolan i morse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...