lördag 3 oktober 2009

Körslaget

Jaaa, ikväll börjar körslaget. Som jag har längtat, näst efter Så ska det låta så är det ett av mina bästa helg programm.
Tyvärr har jag inte så jättestora förhoppningar när både Roger Pontare och Caroline af Ugglas ska vara med.
Men förmodligen är de dom man blir mest överaskad över. Jag hoppas att Ola gör ett bättre klädval än när han var med på Så ska det låta våren 2009.
Här kommer iallafall kvällens låt lista.


1. Andreas Lundstedt med kör
Musik: Disco inferno - The Trammps

2. Amy Diamond med kör
Musik: Baby Goodbye - EMD

3. Stefan Nykvist med kör
Musik: Jag ringer på fredag - Sven Ingvars

4. Caroline af Ugglas med kör
Musik: The ketchup song - Las Ketchup

5. Ola med kör
Musik: Viva la vida - Coldplay

6. Rigo Pencheff med kör
Musik: I know you want me - Pitbull

7. Roger Pontare med kör
Musik: Pride - U2


UPDATE:
Äntligen hittade jag ett kort på Ola när han var med i Så ska det låta.
Vad tycker ni? Inte så matchande med hans medtävlande Charlotte Perelli.























Bilden är lånad från Olas blogg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...