tisdag 27 oktober 2009

Var tog min sovmorgon vägen?

Visst är det väl konstigt att när du får ha sovmorgon så vaknar man tidigt. Ingen av barnen skulle iväg idag, Martin är inte hemma så han skulle inte störa mig på morgonen så när jag gick och la mig igår så såg jag fram emot sov och mys morgon men så blev det inte.
Jag vaknade 04.45 vad skulle jag upp och göra då?
Låg kvar i sängen för att inte väcka barnen och smög upp 06.30 hann inte ens ner för trappen så kom det två små tjejer tassandes.
Men då har vi väl hunnit med och fixa en massa saker på morgonen då, nja skulle inte tro det vi har myst istället.
Snart ska vi åka iväg och träffa Maria och få en dos av bebis gos, jag har fortfarande inte sett underverket.

Hoppas att ni får en superbra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...