tisdag 27 oktober 2009

Trötta men nöjda barn

Efter en helt perfekt dag avslutades på McDonald´s 3st Happy meal blev det. Jag är absolut inte ett McDonald´s fan men barnen gillar det och jag tyckte att de var värda det efter en shoppingtur och sen får vi ju passa på medans pappa är borta.
Det var två stycken väldigt nöjda och trötta tjejer som hoppade in i bilen, båda somnade på vägen hem från Västerås så det blev fullt upp när jag kom hem.
Bära in barnen, hämta ved, bära in varorna nog märks det att Martin inte är hemma och det märks på barnen att de saknar honom.
När jag bar in Linneá så säger hon halv vaket
- mamma vet du nått du är snäll.
Att det kan värma så mycket, jag älskar mina små busungar.
Imorse fick vi ett sms från Martin som jag läste för barnen, det stod krama barnen från mig jag saknar er, då svarar Ella
- mamma han menade nog en kram åt dig också.
Små ord från små varelser med så stora hjärtan kan göra så mycket, tänk på att det gäller åt andra hållet också.


Sov gott och ta tillvara på de små guldkornen i vardagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...