onsdag 14 oktober 2009

Väggord

Jag säljer jättefina träbokstäver i butiken. Har själv inte satt upp så många eftersom jag väntar på att lagret ska bli färdigbyggt så jag kan få ordning här hemma, ska bli så skönt att bli av med alla kartonger.
Fick för ett tag sedan den här bilden av en kund, smart och snyggt sätt att använda bokstäverna.
Ramar finns på IKEA och bokstäverna finns såklart hos Gullgrodan.
De två nedersta fotona är inskickade av Ida Andersson  kolla in hennes blogg för fler inrednings tips.



Snyggt eller hur!

                              
Träbokstäver och spjälskydd Polkadot design finns hos Gullgrodan


UPDATE:
Fick en till fin bild av en kund från Norge som heter June kolla hennes blogg här



Tack för era fina bilder och för att ni delar dom med oss.

5 kommentarer:

  1. Vilka jättefina bokstäver! Nu fick jag ju hur många idéer som helst om vad man skulle kunna göra med dem - oj!

    Jättekul att du länkade din blogg på forumet, nu fick vi en fin bild över vem användarnamnet Familjestunder är!
    Ha det gott
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Waoo..Va vackert ♥...

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte hur det är för "Blogspot" men hos mig på Devote (och blogg.se vet jag) kan man se ip-numret där man läser sina kommentarer. Alltså inte i inläggen utan på din egen sida när du loggat in. Förstår du hur jag menar? :)

    SvaraRadera
  4. Så fine bilder. Jeg har også kjøpt bokstaver fra gullgrodan (kjempefornøyd) :)
    Legger ved link til innlegg med bilder av hvordan jeg har hengt opp bokstavene mine om du vil se:)

    http://www.junesdagbok.blogspot.com/2009/09/forandring-fryder.html

    http://www.junesdagbok.blogspot.com/2009/10/ny-uke.html

    -June

    SvaraRadera
  5. hei igjen.
    Visste ikke det ang bildene. Da skal jeg gjøre det:)

    Du må gjerne bruke bildene til bloggen. Bare gøy:)

    Ha en fortsatt fin kveld

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...