onsdag 7 oktober 2009

Spikmatta

Jag har haft så ont sista dagarna så jag vet snart inte vad jag ska göra. Jag var med i en bilolycka -04 och fick en whiplash skada.
Jag kämpar dagligen mot värk i nacke, rygg och har alltid huvudvärk.
Idag inhandlade jag en spikmatta en sk. yantramatta jag har hört många som tycker att det hjälper. Martin har precis testat den och tyckte att det var obehagligt i början men sen blev det varmt och avslappnande.
Nu är det min tur, blev varnad när jag köpte den att om man har väldigt ont innan så kan den känslan bli ännu värre första gångerna, men efter några gånger när kroppen vant sig så skulle man känna sig avslappnad och må mycket bättre. Återkommer senare hur jag tyckte att det var.



Snart ligger jag på den här



Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...