torsdag 29 oktober 2009

Kan man bli lyckligare än så här?

♥    ♥    ♥    ♥    ♥    Ella och jag    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥

Jag och Ella har varit på Parken zoo i Eskilstuna idag, bara hon och jag och vi har haft det underbart. Jag tror att både jag och Ella har gått med ett leende på läpparna hela dagen, vi har skrattat, kramats, pussats, filosoferat och bara njutit.
Ella talade om gång på gång att det var den bästa dagen någonsin och det har lyst lycka i hennes ansikte hela dagen.
Egentligen så skulle vi bara gå på zoo och sen åka hem men vi ville liksom inte att dagen skulle ta slut.
Vi gick in på Tuna park och shoppade lite (mycket) jag provade massor med kläder och Ella kom med goda smakråd och hjälpte mig fixa med kläderna, vi skrattade åt de fula kläderna och kramades och kramades.
Dagen slutade med att vi ringde hem och sa att vi inte ville ha någon mat för vi skulle äta pizza där.
Kl. 20.30 kom vi hem fortfarande skrattandes och Ella hade bråttom att berätta för pappa om sin dag.
Den här dagen kommer både Ella och jag minnas för alltid, jag trodde inte att man kunde skratta och ha kul så många timmar i sträck men jag och min dotter vi kan.


Ella fotograferar Flamingos, påminner lite om syrrans fotografering när hon var liten,
massor med kattsvansar men inga huvuden :)


Hela dagen var bara ett stort leende


Dvärgsilkes apa och papaya frukter


Den vita tigern kom väldigt nära idag så jag fick zooma ut för att kunna ta kort.



♥ Är så varm inombords ♥




2 kommentarer:

  1. Nu var det länge sedan vi var där - visst är det perfekt när barnen är små.

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera
  2. Ja det är perfekt med små barn, barnen älskar deras äventyrsbana.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...