fredag 9 oktober 2009

Martins fel......

Jag vet, jag vet, jag skulle hålla mig borta från Polly men nu gick det inte. Jag trillade dit igen. Ni som undrar vad jag pratar om kan läsa det här.
Jag skyller på Martin som köpte hem en påse (på order från mig) men ändå visst var det hans fel.
Dessutom var det premiär för mig att köpa Polly på påse istället för lösvikt betyder inte det att jag borde fira istället för att känna mig skyldig?
Haha klart jag fira, Hurra för min första Polly påse är t.o.m lite lärorikt, för hur länge räcker en påse?
ingen aning eftersom jag inte köpt en förut,undrar om Cloetta kan ge mig forskarbidrag för det här, visst tusan är jag värd det.
Remember me för om 20 år tar jag nobelpriset i chokladforskning. nä nu har jag inte tid att skriva mer måste ta itu med mitt nya Polly jobb.
UPDATE: Visst måste väl Martin bli the man behind the woman, det var ju trots allt han som köpte påsen :)


1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck här...