söndag 18 oktober 2009

Härliga söndag

Jag är jätteförkyld även idag så jag har tagit sovmorgon. Farmor kom och hämtade Ella för att gå på motionsbingo, Ella tycker att det är jättekul och det är bra träning på siffrorna. Dessutom har hon vunnit en godispåse båda gångerna hon har gått.
Linnéa klädde på sig jobbarbyxorna som hon fick i present i fredags och gick ut och snickrade. Hon gillar verkligen sina snickarbyxor och blev väldigt arg igår för att hon inte fick sova i dom.
Martin och hans pappa och min pappa snickrar vidare, jag återkommer senare med byggrapport.
Just nu hänger Linnéa i armen och Ella försöker stava till turen, så jag har svårt att skriva och ska hjälpa dom istället.

Vill passa på att  tipsa om en blogg jag hittade idag, massor med goda och härliga mat och bak recept kolla in här




Linnéa i sina snickarbyxor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...