lördag 10 oktober 2009

Vad hände?

Hur kan det komma sig att team Andereas åkte ut? Personligen så tyckte jag att de var bra.
Amy Diamond är en Diamond tycker faktiskt att hon och hennes kör lyckas väldigt bra. Lite besviken på Rigos låt val hoppas på ett bättre och mer spännande nr nästa vecka.
Caroline ingen favorit som ni märkt och jag är absolut inte impad efter kvällens röriga framträdande.
Domen som alla väntar på OLA, väl godkänt ikväll och det gäller både klädsel och framträdandet, jag hoppas att de lila byxorna stannar bakom kulisserna framöver.

FOTBOLLEN - Sverige - Danmark gick åt skogen. Kunde inte hålla mig så vi följde faktiskt sista 15min på aftonbladet där Marcus Leifby rapporterade direkt.
Tur att man är halvdansk så på något sätt har jag ju vunnit ändå, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...