onsdag 7 oktober 2009

Grattis pappa

som fyller 59år idag. Vi var hembjudna till pappa på middag. De som känner min pappa vet att han väldigt sällan lagar mat men idag så hade han bestämt sig för att bjuda på hemlagat. Vi fick smördegs inbakad fläskfile m. ris och sallad.
Daniela synd att du inte var med idag för han hade verkligen lyckats, tyvärr så glömde jag bort att det även skulle fikas sedan och åt alldeles för mycket.
Trötta och mätta åkte vi hem med barnen, Linnéa grinade för minsta lilla sak tur att hon ska vara hemma från dagis imorgon så får hon vila lite då.
Tack pappa för en mysig kväll med god mat och roligt sällskap.



Martin, Ella och Linnéa, så mysigt att Ella la armen runt Martin när jag skulle ta kort.



Pappa och lillasyster Pauline.



Pappas vardagsrum är så mysigt och hemtrevligt.

2 kommentarer:

  1. poulerik luxhöj7 oktober 2009 kl. 22:10

    får väl börja laga mera matt tur att småttingerne tyckte om det

    SvaraRadera
  2. Ja pappa har en del att bjuda igen då till mig som missade allt ;) Jag kan börja med en plankstek på Hantis *mums* Sen en White lady tårta från bivur :) Tur han köpte kokbok då :P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...