fredag 23 oktober 2009

Jaha

Jag hade planerat för en kväll med dataförbud, mys och film men Martin höll inte riktigt med mig utan gick ut och byggde istället. Snopet
Jippi vad grannarna ska vara glada på oss när Martin står och spikar en fredags kväll.
Jaja jag får väl mitt nästa helg, då ska vi äntligen åka på SPA, jag fick det i 30-års present för 1 1/2 år sedan men när vi skulle åka fick Martin diskbråck och kunde inte ens ta sig till toaletten (har fortfarande inte fått igenom sjukskrivningen) sen har det kommit andra saker i mellan men nu äntligen är det dags.
Vi ska till Gyllene hornet i dalarna, förhoppningsvis äta gott och sen ska vi få en underbar behandling.
Vad tror ni om detta?



Bilden är lånad härifrån, visst ser det mysigt ut. Nu vet ni vad jag vill ha i julklapp.


Liten SportKur Qvinna/Man
Efter en intensiv dag i stekande hetta eller kanske isande kyla är
det dags för en liten återhämtning & då passar denna behandling
utmärkt. En skön peeling för ryggen, fot- & benbehandling,
avkopplande helkroppsmassage, samt ansikts- & skalpmassage
behöver vi säga mer…
60 min 695:-
Låter nice eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...