fredag 16 oktober 2009

Liten blir stor

Idag är det Ellas 6-års dag, en väldigt glad och stor tjej skuttade iväg till skolan. I morse fick hon mackor som  såg ut som prinsesskronor med tårtljus i och Oboy med sugrör. (bilder kommer senare)
Nu ska det sista fixas innan hon kommer hem och alla besök börjar rulla in.
Lägger in lite bilder på Ella från liten till stor, tyvärr har jag inga bebis bilder eftersom vi inte hade digital kamera då. Måste samla in bilder från syrran och mamma som var lite mordernare än mig :)
Grattis mitt lilla gulle troll


Några dagar gammal och 3010g


Ella 1.5 år


Haha kommer aldrig glömma den här dagen, hon hade iallafall satt på sig gummistövlar.






Augusti 2006 här var det 5 veckor kvar


Ella var så lite och plötsligt blev hon så stor.


4-års dagen firades i Thailand


I våras vår goa lilla 5-åring

Längtar du hem nu moster?

4 kommentarer:

  1. Grattis från Fixa-forumet också! Hoppas att hon känner sig som stora tjejen nu - för det är hon ju! Hurra, hurra, hurra, hurra!!!

    SvaraRadera
  2. grattis till storatjejen! Vilken mysig blogg du har, full av inspiration! Det bästa jag vet är feelgood bloggar som din!
    Jag är själv en tvåbarnsmamma som också gillar att dela med mig av guldkornen i livet. Det där lilla extra som ger vardagen guldkant.
    Hit kommer jag återvända!
    trevlig helg.
    kram Erica

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer :)
    Japp nu blev hon en stor tjej men kramas lika mycket med mamma ändå, det är det viktigaste ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...