tisdag 13 oktober 2009

Muffins bak

Idag har jag och Linnéa haft en härlig och jobbig dag tillsammans. Jag vet inte riktigt vad det är med henne just nu hon börjar gråta så fort någonting går fel eller annars blir hon sur.
Kanske är det något med åldern att hon är så känslig eller annars kanske hon håller på att bli sjuk.
Vi har iallafall haft kul det mesta av dagen och jag har fått massor med härliga kramar idag, finns det något bättre än att sitta och kramas och mysa med sina barn?
Linnéa hade saknat Ella idag och det blev massor med syskonkramar, dom hann även med en del syskonbråk, haha de är precis som jag och min lillasyster. Mellis idag blev äppelmuffins och mjölk/solhavre.



Mamma får jag vara med på kort? Fiiis



Linnéa hackar äpplen till muffinsen




2 kommentarer:

  1. Så söt flicka du har!! och Gud så gott med äpplemuffins!!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Hon älskar kameran just nu.
    Kolla under recept där finns de underbara äppelmuffinsen :))

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...