tisdag 27 oktober 2009

Billiga nisse och biltema

Efter att vi varit hos Maria så åkte vi till Cheap nils (billiga nisse) och Biltema och kollade på julsaker och pyssel, vad jag handlade får ni se senare, det jag inte hade råd att handla får ni se nu.



Det fanns massor med fina lyktor, I want it all men tyvärr så håller inte min plånbok eller sambo med.



Jag vet inte riktigt vad man ska ha den till, hänga kappan på kanske men snygg var den.




Give it to me baby aha aha, Visst är den snygg för 24995:- så blir den din. Jag och barnen VILL HA.



Också jättesnygg tror den kostade endast 23995:- Money money money, must be funny


Klicka på de rosa länkarna för att få lyssna på bra musik

1 kommentar:

  1. Dom där är grymt snygga!! Skulle absolut vilja ha... om man bodde liiiite större ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...