lördag 10 oktober 2009

Barnmodell

I morgon bär det av till Stockholm för Linnéa ska vara med i en fotografering, tyvärr kan jag inte avslöja nu vilken produkt det ska vara för men kul ska det bli.
Mamma ska köra oss eftersom min nackspärr har blivit värre och jag inte kan vrida huvudet åt vänster.
Jag har själv alltid varit intresserad av foto och tycker att det ska bli kul att se hur de jobbar och det passar bra just nu då Linnéa älskar att stå framför kameran.
Jag återkommer med rapport imorgon om hur det gick.
Medans jag är borta så kommer bygg gänget hit imorgon och fortsätter, ska bli spännande att komma hem och se vad som hänt. Tur att svärmor lovat fixa maten även imorgon.
Ha en trevlig söndag.



Eftersom inte Ella passade in på 3år och under 125cm lång
så lägger jag in en av mina favoritbilder på henne här.
Mamma älskar dig gumman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...