tisdag 6 oktober 2009

babyboom

Idag har Linnéa varit hemma och dagen startade med att vi lämnad Ella på skolan för att sen åka hem och äta frukost. Mys och fotografering, se nedan. Linnéa älskar att bli fotograferad.
Sedan ringde grannen Ylva som väntar sitt andra barn vi pratade lite förlossning och om att storebror tror att bebisen kommer att kunna krypa till jultomten i jul. Han kollade väldigt skeptiskt på mig när jag sa att bebisen kanske kryper i vår/sommar. Jaja med tiden så lär han inse att det inte går så fort.
Jag och Linnéa åkte och hälsade på Maria som också ska ha barn nu i oktober, Maria har tyvärr ingen lätt graviditet nu i slutet utan har så svår  foglossning så hon kan bara vara hemma. Men glad blev hon när jag och Linnéa kom med alla ingredienser och började baka en äppelpaj. Jag hade tänkt ta ett kort och lägga ut receptet här men ovan bloggare som jag är glömde jag kameran. Haha så ni får vänta tills nästa gång jag gör paj.
Längtar tills telefonen ringer och jag får veta vad det är för små troll som gömt sig därinne. Så snart mina vänner är det dags för bebis gos igen och bäst av allt, när de skriker eller bajsar i blöjan så är jag inte längre ansvarig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...