lördag 3 oktober 2009

Lila velour byxor...

Visst tusan var det samma byxor som på bilden nedan Ola hade på sig på körslaget idag?
Fast de såg lite mörkare ut, kanske har han en hel garderob med lila velour byxor i olika nyanser för framtida uppträdanden.
Jag tycker iallafall att det ser hemskt ut, kanske ska tipsa honom om Mamayoga byxorna så han kunde få en ny färg.
Kvällens besvikelse var helt klart Ola, jag hade verkligen trott på honom då jag gillar hans röst, men kören var kass.
Caroline af ugglas har jag alltid haft lite svårt för men kören var bra synd bara att Caroline måste spexa hela tiden.
Kvällens överraskning tycker jag var Rigo Pencheff, ser fram emot att få höra mer från hans kör.
Andreas Lundstedt, Amy Diamond var som man förväntat sig - Bra
Ser helt klart fram emot nästa Lördag.

Jag hoppas hitta en bild på Ola från dagens uppträdande och få in den här men har inte lyckats än, vet du var det finns så tipsa mig gärna.

Nu blir det data förbud och filmmys

2 kommentarer:

  1. Absolut filmmys hemma hos oss med, härligt med lördagar:)

    SvaraRadera
  2. Hade gärna hört Las ketchup men får titta på reprisen imorgon. Verkar vart en salig blandning av låtar iallafall.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...