torsdag 26 november 2009

Vinnare väggdekaler vimpel



GRATTIS 

Vinnaren av väggdekalsvimplarna blev

Hwita Villan sa...


Oj, jag undrar om jag hnner vara med i tävlingen? Håller tumarna att jag inte är försent ute.

Jag skulle gärna vilja ha fina vimplar till sonens rum. Han ska få ett litet syskon i februari så det pysslas mycket till syskonet, och itne lika mycket till Plutten. Jag tror att han hade älskat att se sina egna vimplar som dessutom har hans namn på dem (!) på sin vägg.

Håller tummarna!

Kram M

Maila mig vilka vimplar du vill ha, namn och adress. blogg@gullgrodan.se



2 kommentarer:

  1. Jippi! Gud så roligt! Ska genast in och kika på vimplarna i er fina butik och sedan mejla dig!

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...