måndag 16 november 2009

Vilket väder!

Idag har jag varit trött, trött och ännu tröttare och haft ont i huvudet så nu ska jag snart gå och lägga mig.
Det är ju inte så konstigt att man blir trött, jag minns inte ens när solen tittade fram senast.
Jag vill till Thailand, NU!

Jag får nöja mig med att kolla på gamla foton och drömma mig bort.
Här finns det sista minuten till Thailand från 3000kr, perfekt ställa att vara under föräldraledigheten. Vi var där i 6 veckor, flyg boende, mat, utflykter gick allt som allt på ca: 42000kr år 2007.


Linnéa på Koh Samed -07

Är det inte underbart

Lägg märke till att vi sitter i ett garage och äter, 
de hade restaurang och bilverkstad under samma tak,
 tror att det var i Ban Phe

Hela familjen på Phi Phi islands, 
ön var fortfarande under uppbyggnad efter tsunamin


Världens sötaste bebis, vi hyrde ett rum av familjen på Phi Phi island.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...