fredag 6 november 2009

Strömavbrott

Det blev ett väldigt sent 2-års kalas idag.
Efter fikat så satte Camilla på en film åt barnen och sen var det filmmys med chips och ostbågar, vi började titta på idol samtidigt som vi satt och pratade när jag tänkte åka hem kom hon in med ost och kex mmm
så då blev vi kvar ett tag till.
Barnen hade så roligt med varann först såg de film sen bygge dom en stor koja och busade med varann.
När klockan var 22.000 var det dags att åka hem, barnen var nog trötta för ingen protesterade.
Det var riktigt skönt att komma iväg idag och träffa lite folk nu när Martin är borta och så har jag ju varit hemma med en sjuk Linnéa hela veckan så jag har inte träffat någon utom barnens farmor och farfar.

När vi kom hem var det helt svart, jordfällsbrytaren hade löst ut. Tur för mig att jag köpte en liten nyckelrings ficklampa för 2 veckor sedan.
Mörkrädd som jag är ringde jag till Martin så jag fick höra hans röst när jag gick in i huset och slog på strömmen igen, barnen satt i bilen och sov.
När det blev ljust igen försvann rädslan och jag kunde lägga på telefonen och bära in barnen.

♥ ♥ Tack alla för en trevlig kväll ♥ ♥



Linnéa var helt utslagen när vi kom hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...