lördag 21 november 2009

Åhh snart jul

Oj vad stressad jag kände mig när Ella idag konstaterade att det bara är 5 veckor till jul, allt pyssel som vi inte hunnit med, julgodis och pepparkaksbak.
Allt det där som jag bara vill njuta av, men vi har massor med pyssel som är påbörjade. jag har faktiskt inte ens börjat tänka på julklappar än, har dock en liten idé om vad jag skulle vilja ge Martin.
Ella önskar sig pyssel och little petshop (usch vad dyra dom är).

Kollade runt lite på nätet om jag kunde hitta några roliga julgrejor och få lite julkänsla, lite tips kommer här.

Julkula med foto på familjen och ett eget inspelat meddelande kan du beställa hos Coolstuff
Perfekt om det är någon du inte kan träffa över julen.


Öppningsbar julgranskula där du kan gömma små överaskningar finns hos barnensrum


Dekorera dina egna julkulor både på insidan och utsidan finns på Panduro

Är man duktig på att måla så var ju dessa underbara, såna vill jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...