torsdag 12 november 2009

Framsteg

Skulle precis börja baka nu och då leker Linnéa plötsligt för sig själv, det händer aldrig.
Nu sitter jag här vid datorn och törs nästan inte röra mig för hör hon mig så kommer hon ju på att mamma finns att hänga på.
Ella har alltid varit duktig på att hitta på saker själv men Linnéa är en riktig mammagris och ska bara hänga i benet eller armen hela tiden.
Jag hoppas att det här är ett litet framsteg. Jag hann inte ens färdigt med inlägget nu är hon här igen. Men nästa gång kanske hon leker i 10 minuter.


Linnéa i leggings och tröja från Lundmyr of Sweden och fotboll i tyg från IKEA
Barnkläderna hittar du hos Gullgrodan

1 kommentar:

  1. I know what you mean... Har det akkurat samme med min jente på litt over 3år :) hehe

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...