måndag 2 november 2009

Spa helg

Nu är vi hemma igen efter en härlig helg, jag är kär och lycklig tänk vad en helg tillsammans kan göra.
Jag har mest spenderat helgen i badrock och tofflor.
Jag kan verkligen rekommendera alla att åka iväg på en weekend, Tällberg var jättefint och massor med mysiga hus att kolla på och små butiker, vi tog även en promenad ner till Siljan.
Gyllene hornet som vi bodde på rekommenderas ej, rummet var ok, spa behandlingen var underbar och trevlig personal men maten var kass. Det är inte ofta Martin inte äter maten men han tog hamburgare från barnbordet istället.
Vi hade fått ett paket där all mat ingick och jag hade verkligen sett fram emot god mat men blev väldigt besviken.
Lördagens kvällsmat var lax, potatis och spenatsås, det är en favorit hos mig men jag tog bara en tugga sen åt jag sallad så det säger en del om kvalitén.

Men skit i maten nu, vi kom äntligen iväg och vi hade det underbart tillsammans, jag längtar redan till nästa gång och det ska det inte dröja 1,5år tills nästa gång.


Martin nere vid Siljan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...