tisdag 17 november 2009

Pyssel, städning och sortera papper

Det är dagens schema.
Jag hatar verkligen att hålla på med alla papper men nu MÅSTE jag ta tag i det.
Städning är väl rätt ok om man fick plats att städa, jag ska ta kort sen så ska ni få se hur det ser ut när man har lager i hela huset. Det ska bli sååå skönt när Martin har byggt klart nya lagret.
Tänkte att ni skulle få se bilder på hur långt Martin har kommit men det har ju varit så mörkt och grått ute så bilderna blev så tråkiga.
Lite egentid SKA jag ha idag, jag har köpt tyg  och ska fixa en snygg jultavla, bilder kommer senare.
Verkar som om det blir en hel del fotande idag också.

Hoppas att ni har en roligare dag framför er.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg och så många bra inrednings- och pysseltips! Har redan hittat inspiration för nästa regniga hemmadag. :-)

    SvaraRadera
  2. Tack, jag blir så glad när jag får positiva kommentarer :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...