tisdag 17 november 2009

Ny blogg

Jag ser framför mig hur både syrran och pappa håller sig för pannan och tänker hade inte hon det nog rörigt ändå.
Thats me jag har alltid 100 olika projekt på gång men slutför sällan några för jag hinner inte eller tröttnar på vägen men det är så svårt att hålla sig från att starta nya när jag har så mycket idéer hela tiden.
Jag kommer att fortsätta blogga här som vanligt den andra bloggen har en speciell inriktning, vad kommer jag inte avslöja idag men det kommer. Nyfikna?

3 kommentarer:

  1. når du startar så många projekt hele tiden blir inget klart bestem att du inte får påbörja ett nytt förän det du håller på med är klart.

    SvaraRadera
  2. Det har jag bestämt många gånger ;)
    Men sen kommer jag ju med så bra idéer så det går ju inte att hålla sig :))

    SvaraRadera
  3. Är nog lite lik dig där...massor på G!!!! Men det är härligt!!! Spännande at s din nya logg!!!

    Kram Millan

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...