måndag 23 november 2009

Vinn sminkpaket från Bjuti



Känner du dig också trött och sliten i höstmörkret?
Nu kan du vinna ett jättefint paket med smink av märket Rosie Jane. I paketet ingår rouge, läppglans, ögonpenna och ögonskugga. Klicka på de olika för att se vilka färger du kan välja på.

1. För att vinna lämnar du en kommentar här vilken annan produkt på www.bjuti.se du gillar och varför.

OBS!!! Tävlingen har ändrats lite, Om du anmäler dig till bjutis nyhetsbrev eller länkar till tävlingen från din blogg och det är du som vinner så får du en bonus vinst. Bonusen ser du nedan.

OBS! glöm inte att lämna din email adress så vi kan kontakta dig om du vinner.

Pga personliga skäl så kan jag inte utse vinnaren på söndag 29/11 utan flyttar fram slutdatumet till Onsdag 2/12.


Har du anmält dig till nyhetsbrevet eller länkat i din blogg?
Om du blir den som vinner får du ett lipgloss börs som bonus.



64 kommentarer:

  1. Är gärna med :) i dina underbara tävlingar!
    Favoritprodukt bland så många! Mitt faller dock på Skin Salvation, och det för att texten säger att den "Har även visats sig lämplig på hud med tendens till psoriasis eller eksem" och mina armbågar är ingen rolig syn, så det är nog en produkt för mig.
    Har länkat:
    http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/vinn-sminkpaket-varde-ca-640-kr-fran.html

    SvaraRadera
  2. Hej!! Vill gärna delta!!! länkar här:
    http://taevlingsbloggen.blogspot.com/2009/11/skonhetsprodukter-2911.html

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Jag brukade läsa hennes blogg, men efter ett datorhaveri så tappa jag bort denna sida,...men nu har jag anmält mej till nyhetsbrevet!

    Jag gillar Body Drizzle Oil, låter som en underbar doft, och tänk dej att lägga dej i ett varmt bad och hälla i denna olja. Känner mej som en ny människa bara av tanken!!!

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  4. Tea tree rescue salve verkar vara en toppen produkt som är bra för allt från insektsbett till finnar.

    SvaraRadera
  5. Mineral eye shadow i skimrigt ljusrosa vill jag som mamma ha - så att hela jag ler och lyser som en solig vacker sommarda´!
    Men Camomile baby oil jag så gärna min bebis vill ge; så jag slipper allt kemiskt tjafs på hans hud se.


    moosemuscle@gmail.com

    SvaraRadera
  6. jag vill gärna vinna. tycker att "Cupcake Love"-tvålen ser het underbar ut! vill äta upp den ju.

    har också länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/sminkpaket.html

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  7. Ginger Man Soap gillar jag mest. trevligt med en man som kan tvåla in en jämt. :)
    martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/sminkpaket.html

    En annan produkt som jag gillar i butiken är Ooh, la la lotion i doften Strawberry angel cake. Den verkar helt underbar!

    min mail: gabriella_k@hotmail.com

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  9. Svar: Vad kul att du vill vara med i Veckans blogg. På onsdag (imorgon) väljer jag ut sex bloggar som får chansen att vinna =)

    Allt bra med dig ikväll?

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hejsan! =)

    Jag vill hemskt gärna vara med o tävla.

    Jag älskar tvålen "Cupcake love" har den hemma o den doftar lika ljuvligt som den ser ut. Har dock inte använt den, har den bara som "prydnad" på toan, för den är så vacker =)

    Jag har anmält mig till nyhetsbrev o skrivit om tävlingen i min blogg =)

    *HOPPAS VERKLIGEN PÅ TUR, DÅ MIN SMINKVÄSKA MED ALLT SMINK I BLEV STULEN FÖR NÅGRA HELGER SEDAN =(*

    Kram Kram, från Jannice 19 år.

    Jappus@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag är gärna med. Reggat mig för nyhetsbrevet, turkost@gmail.com.

    Sugar scrub är min favorit. Den är underbar. Man blir skitlen och härlig efter att man scrubbat sig med den!

    Ha det fint! /Carita.

    SvaraRadera
  12. Jag är med! :)
    Har börjat på nyhetsbrevet :)

    Jag gillar även Mocha-ccino you´re the Balm Lip Balm m.m :)


    Länk:
    http://contests.blogg.se/2009/november/sminkpaket.html


    mejl:
    vgokuv@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Skulle sitta finfint att vinna, 29.11 är min födelsedag :) En produkt jag är väldigt lockad av är Ginger man soap, liksom tvål med pepparkaksdoft, kan det bli juligare? :)

    (har beställt nyhetsbrevet, min email är marveliciousbloggen@hotmail.com)

    SvaraRadera
  14. Oh, denna tävling vill jag verkligen vinna! :)

    Jag fastnade för produkten Velveteen & Lace ansiktskräm. Förpackningen ser väldigt lyxig ut, beskrivningen låter god (nästan så man vill äta den) :):)

    Har beställt nyhetsbrev, min mail är i_flygare@live.se

    SvaraRadera
  15. Hejsan!

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet med mailen malin@swedenmail.com

    jag skulle verkligen vilja testa Ooh, la la lotion i doften Aphrodite - "Rosa fluffiga moln av karamell och vanilj" vem vill inte smörja in sig med det? :)

    SvaraRadera
  16. Jag vill så klart vinna! Det fanns mycket intressant där, men jag fastnade för ansiktskrämen Velveteen & Lace. Verkade jättehärligt!

    jag har skrivit om tävlingen och länkat i bloggen:
    http://meandpeanut.blogspot.com/2009/11/mamma-vill-vinna.html

    SvaraRadera
  17. Jo tack... Lite färg i nosen skulle inte skada den här årstiden.

    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med på den är tävlingen!
    Jag gillar "Mineral Blush" mest för att jag bara älskar rouge. Den ger lite färg på ansiktet och formar det också lite (syftar på att den gör så att kindbenen blir synliga)
    Har också anmält mig till nyhetsbrevet mail: wiilmaa94@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med och tävlar. Kroppssmöret Buttercreme i doften "One night in Figi" verkar underbar. Jag älskar budy butters och kokos är min favoritdoft.
    Har anmält mig till nyhetsbrevet: sophiesophie_@hotmail.com

    Sophie

    SvaraRadera
  20. Jag gillar produkten Ooh, la la lotion
    För den doftar ljuvligt och är utan parabener och är helt naturlig sånt gillas så fräscht :)

    Är medlem på bjutis nyhetsbrev
    Mail: mola_sopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Blusher/Bronzer i Dusty Pink ser intressant ut :-) Jag gillar allt med lyster, och färgen verkar helt perfekt.

    Anmälde mig även till deras nyhetsbrev (sara@getpalmd.com)

    SvaraRadera
  22. Min favorit är: Hydrating Bath Wash
    Har alltid torr hud så denna verkar toppen.

    Jag är anmäld till nyhetsbrevet.

    SvaraRadera
  23. Åh vilket underbart pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Min favoritprodukt är "Annabelle Eye Shadow Palette". För att jag älskar verkligen ögonskuggor och speciellt färgen lila som dessa ögonskuggorna går i. Så fina färger! =)

    Har anmält mig till nyhetsbrevet med mailadressen: Jesssica.blogg@hotmail.com =)

    Och har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-sminkpaket-fran-bjuti.html#comment

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  24. Purity Mineral foundation! älskar mineral foundation utan tillsatser! =) den täpper inte heller till porer utan låter huden andas fritt!
    Jag har alltid varit på jakt efter en grym foundation som inte ger mig en massa röda finnar!
    ååh, jag vill så gärna pröva! :) låter hur perfekt som helst!

    har länkat här:

    http://asiansisters.blogg.se/2009/november/vinn-sminkpaket-fran-bjuti.html#comment

    håller alla tummar och tår!!! må turen vara vid min sida! :)

    :) :) :)

    SvaraRadera
  25. Åh, vilket smaskigt kit!;) En annan produkt från Bjuti som jag gillar är "Deluxe Kabuki borste". Dels för att den är så bulligt söt, dels för att den ska vara mjuk & go så att den passar även till en känslig hy som min.
    (trasselsudden_[at]hotmail.com)

    SvaraRadera
  26. Smink, yes i like it!
    Däremot blir det inte så mkt shoppande av det då man hellre prioterar kronorna som blir över till barnen.

    En annan favorit är 3 packet med lipgloss som ger putande läppar. Så roligt att kunna variera sig på olika färger när man är iväg..Behändig att ha i väskan!

    / Malin (malinskalberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/november/sminkpaket-2-december.html

    Sugar Scrub är en annan favorit. Läs bara det här:

    "Rosa fluffiga moln av karamell och vanilj. Med fruktiga noter av hallon, fikon och liljekonvalj. En komplex doft värdig Afrodite själv, en doft som trollbinder och förför."

    Hur kan nån motstå en sån beskrivning?

    Om jag vinner väljer jag:
    1. Rose Cheek Gloss
    2. Apple Lip Dew
    3. Grapewine Eye Defines
    4. Lavender Eye Hints

    SvaraRadera
  28. Åh vilken härlig tävling! Skulle verkligen behöva lite vardagslyx i novembermörkret ;)

    Min favoritprodukt på sidan är "Camomile Baby Oil". Tycker den verkar riktigt mysig och välgörande för barnets hud! Snart ska jag ju bli mamma för första gången, och förstår vikten av att skydda och vårda babyns känsliga hud... speciellt i vårat kalla land :)

    Hoppa på tur! (Har dg på Bloglovin' också)
    ectricgirl@yahoo.se

    SvaraRadera
  29. Oj vad svårt att välja EN favorit... tror nog att det till slut blir Ooh, la la lotion :)

    Här länkat med bild här: http://pysselkiisentavlar.blogspot.com/2009/11/tavla-om-sminkpaket-2-dec.html

    SvaraRadera
  30. Jag är med !
    empo_12@hotmail.com
    http://egoistiskbrunett.blogg.se/2009/november/smink-fran-rosie-jane.html#comment

    Jag gillar dreas puderborste ! av bra kvalité och jag saknar en sån i sminkvärskan,får alltid ta min mammas..

    SvaraRadera
  31. Jag älskade den här, så söt :)

    http://www.bjuti.se/shop/prod/JIQ-118/

    t.wahlsten@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Är gärna med i din tävling. Har anmält mig till nyhetsbrevet.
    Jag har gett bort allt mitt smink i tron att jag aldrig mer skulle måla mig.Nu upptäcker jag med de NYA glasögonen hur grå och trist jag är.Det har varit fördolt för mig tills nu,när jag ser klart igen.
    Som nästan förtorkad mumie skulle jag välja Sugar Scrub för att få bort en del gammalt dött och bli pånyttfödd på ett rosa moln.
    ilpost@passagen.se vet ej hur jag ska välja profil,får väl förbli anonym

    SvaraRadera
  33. har länkat till både dig & bjuti.se på min blogg: http://nutrocker.blogg.se/2009/november/vinn-smink.html

    min favoritprodukt från bjuti måste vara tvålen "ginger man soap"!

    SvaraRadera
  34. Jeg synes "Deluxe Kabuki borste" ser god og praktisk ut. Desseuten er børsten vakker. Jeg ikke prøvd denne men likevel min favoritt.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvaraRadera
  35. Självklart är jag med! :-)

    Blev förtjust i Cupcake Love, vem vill inte tvätta händerna med en cupcake tvål som luktar jordgubb&strössel?.. nej tänkte väll!

    //sandra
    sandra-le@live.se

    http://benjerryglass.blogg.se/2009/november/sminkpaket-2-december.html#comment

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och tävlar och har länkat hit från min blogg. Du hittar länken till höger i min blogg under "roliga tävlingar".

    Annabelle Eye Shadow Palette är min favorit. Dels för att färgerna passar mig men även för att förpackningen är så söt.

    SvaraRadera
  37. Vilken fin tävling!
    "Sugar Scrub" blev jag verkligen intresserad av. Pinsamt nog har jag aldrig testat att skrubba bort döda hudceller, men det är verkligen något jag borde och skulle vilja testa.

    Jag har ingen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com.

    SvaraRadera
  38. Åh jag skulle jätte gärna vinna "Ooh, la la lotion" men doft av "Aphrodite". Med den här lotionen som går in i huden snabbt kommer jag känna mig som självaste Afrodite! :D

    Jag har gått med i nyhetsbrevet på Bjuti.

    Ha det toppen!

    emmajuntorp@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Nu när julen snart är här, vore det ju härligt att i ansiktet göra sig fin. Och med en vinst från denna tävling kommer jag bli både fin och glad =)

    Förutom den fina vinsten finns det massor av fint från hemsidan...
    Angled Shadow & Liner borste
    Cupcake Love

    Självklart har jag länkat till tävlingen på min blogg:
    http://aimeesmom.blogg.se/2009/november/skonhetstavling.html

    Nu önskar jag er en fortsatt härlig första advent och lycka till till mig i tävlingen ;)
    Varma hälsningar Angelica

    angelica_blohm@hotmail.com
    aimeesmom.blogg.se

    SvaraRadera
  40. rolig tävling eftersom det ända sminket jag har är mascara och mineral foundation och ögonskuggor som jag fick för typ 5 år sedan, såna billiga xD


    jag gillade cupcake love, verkar lukta riktigt gott, men sugar scruben verkar verkligen inte dum den heller, min förra sugar scrub fick jag vatten i så den förstördes :P
    haha xD

    SvaraRadera
  41. Jag är självklart med och tävlar :)

    Jag gillar Buttercreme (One Night in Figi)
    Älskar allt med sheasmör (för det är extremt bra och närande för huden)
    Ett extra plus i kanten för det verkar som produkten är mycket återfuktande men ej för oljig.
    Och att doften är kokos !! mums!!

    Har nu anmält mig till nyhetsbrevet.

    ( min email : mar.hellou@hotmail.com )

    SvaraRadera
  42. Annabelle Eye Shadow Palette fastnade jag för. Den hade otroligt läckra färger!
    = )

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Jag vill vara med och tävla! :D

    Vad är min favo produkt och varför?
    Buttercreme för att jag är en torrboll = jag blir jätte torr på vintern och den produktern verkar bra eftersom det stod ungefär att den mjukar upp extra torra ställen ^^

    Jag har även anmält mig till nyhetsbreven hos dom ^^
    Och nu hoppas man på tur på denna fina present :D

    Kraam
    H

    PS:
    MIn mail är:
    Hannele_R@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag vill vara med och tävla. En annan produkt jag tror jag kommer gilla är Ooh, la la lotion, skulle vara perfekt nu när vintern är på väg. Blir ju så torr i huden.

    Jag har både länkat och anmält mig till nyhetsbreven.

    Länk: http://lizelottestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/sminkpaket-2-december.html

    Mail: engstrom-jonsson89@hotmail.com

    Kram Lizelotte

    SvaraRadera
  45. Är gärna med och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/11/tavla-om-smink.html

    gillar också Buttercream då den passar perfekt för min vintertorra hy

    SvaraRadera
  46. Vill gärna delta!!! Länkar här:
    http://hmoholt.blogspot.com/

    Min favoritprodukt er Buttercreme :)

    SvaraRadera
  47. åh jag vill jättegärna vara med :)

    länk: http://fridaosv.blogg.se/test/2009/november/tavla-67.html#comment

    favoritprodukten är purity mineral foundation. :)

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med!
    Tycker om produkten "Skin Salvation Bath Oil", är en riktig sucker för välgörande och återfuktande produkter, speciellt såhär i vinterkylan. Min hud blir alltid så fnasig och torr då :/
    Ett stort plus för de fina förpackningarna också!!
    Har förresten anmält mig till nyhetsbrevet.

    choklad@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag har tipsat om utlottningen här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/december/vinn-sminkpaket-1.html

    SvaraRadera
  50. Vilken härlig tävling:) Jag är gärna med! Jag tror Velveteen & Lace ansiktskräm (dag) skulle passa mig bra. Det är precis något sådant jag skulle behöva. Jag som är en fattig studerande har inte möjlighet att lyxa till vardagen så ofta, så om jag blev den lyckliga vinnaren skulle jag känna mig oerhört lyxig :)

    e-mail: johanna.tavling@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. klart jag är med, min favorit är pinktini. Älskar att bada!

    SvaraRadera
  52. Hejsan!

    vet att jag redan skrivit en gång. Men vill göra det igen..

    som ja skrev blev min sminkväska stulen, med allt mitt smink. o ja har fortfarande inte fått nå nytt :(

    kan knappt gå utanför dörren , uh =(

    puss o kram., jannice 19 år.

    http://spadertva.blogg.se/2009/november/vinn-sminkpaket-3.html

    SvaraRadera
  53. Hej! Jag ar garna med :)
    Jag gillar Lolas late night rendevous ansiktskram! :)
    maria.bmast@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Anmäld till nyhetsbrev. Eftersom jag gillar allt som doftar gott så måste det bli Leila Lou parfymolja.

    SvaraRadera
  55. Tycker "Camomile baby oil" verkar jättebra och mysig för ett känsligt litet vinterbarns hus :)

    hoppas verkligen på tur!

    kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Kikade in på sidan och Cupcake Love är ju bara för söt.
    ulla7373@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är med! :) Har bloggat! ;D
    http://beyondthesurface.blogg.se/2009/november/tavlingar-som-jag-ar-med-i-2.html#comment

    rosida@spray.se

    SvaraRadera
  58. jag är med! jag gillar mest är de söta muffinsliknande tvålarna, för dem ser juvligt söta ut! Och dessutom verkar dem dofta väldigt gott det man läser sig till på beskrivvningen (:

    här är ett inlägg om tävlingen: http://xnathalie.blogg.se/anewyou/2009/december/tavling-smink.html#comment

    (nathaliien@hotmail.com)

    SvaraRadera
  59. I like Butter Creme (One Night in Figi) Love everything with shea butter ( extremely good for healing the skin)

    my email:sh.11175@yahoo.com

    SvaraRadera
  60. Ja är en tre barns mor som inte ens äger en blogg men kollar gärna andras och hamnade här:)
    Baby oil camomille vore toppen eftersom jag badar ofta med barnen så kan vi gotta oss i det allihopa (ja den största hon passar nog)
    Men skulle jag vinna detta så vore den bruna färgen toppen :)Men jag blir glad åt allt, kul ge bort till andra om jag inte skulle passa i det själv.Kram
    annelija@tele2.se
    lägger in tävlingen på facebook sidan min

    SvaraRadera
  61. Eftersom jag är ett riktigt badfreak så måste Crantini Yogurt Fizzle Bath Soak vara min favorit! Älskar verkligen skumbad!! Speciellt nu när vinter smyger sig på och man är mest frussen hela tiden!


    Kramar
    Therese
    Therese.Kajgard@gmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag bara älskar cherry lip balm.
    Speciellt nu när det är vinter och kallt så håller de läpparna mjuka och gosiga, samt att det luktar ju så ljuvligt.
    Och inte helt fel att den är pojkväns vänlig (kladd fri)

    Den ---> http://www.bjuti.se/shop/prod/EVC-114/

    Go Jul
    Therese Åberg
    tessan.aberg@gmail.com

    SvaraRadera
  63. jag gillade "Cupcake Love" :) jättesöt och jag skulle gärna vilja ha den i mitt badrum

    SvaraRadera
  64. Dersom det ikke er for sent, blir jeg veldig gjerne med i tävlingen!

    Min favoritt er Lavender Nappy Salve; den hadde vært fin til min lille gutt som av og til blir rød og sår.

    Jeg har linket i min blogg. :o)

    Ønsker deg en riktig fin kveld!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...