måndag 18 januari 2010

Vinnarna i tävlingen Lekklänning

Har ni väntat?
Nu har jag i alla fall utsett vinnarna........ tham tadam

Vinnare utav lekklänning blev:

Jag satt här och funderade om det kanske är skoterturen framåt våren i svenska fjällen, eller kanske en härlig tur på skidorna med ryggsäcken full av mackor och varm choklad. Men så insåg jag att de härliga familjestunderna är faktiskt de stunder när man är tillsammans, oavsett vad man sysselsätter sig med.

För det är faktiskt så, att jag är så oerhört tacksam för mina nära och kära. Även om man ibland verkar "glömma bort" det mitt i all vardagsstress. Nu när katastofen i Haiti inträffat påminns man extra mycket att ta tillvara varenda stund man har tillsammans för man vet aldrig när det tar slut...

Livet är en gåva och varje stund med min familj är en HÄRLIG familjestund =)

Mvh. Eva (som gärna skulle vilja ha en röd)



Vinnaren av det hemliga priset om man länkade är:

Geshiia - mamma till två pojkar sa...

Jag är gärna med och tävlar. :) Vinner jag skulle jag vilja ha en brunbiege eller röd till min grabb, perfekt när man målar och kladdar. Härliga familjestunder är för mig när jag och barnen läser tillsammans, när vi busar och tillslut hamnar i ett skrattanfall allihopa och inte kan sluta skratta, när vi sitter och ritar/målar allihopa ja saker man gör tillsammns helt enkelt. :)
Maila er adress till blogg@gullgrodan.se

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck här...