torsdag 28 januari 2010

Tömma förråden

Sedan jul så har jag försökt att tömma frysen och skafferiet lite för det blir alltid några saker som bara blir liggandes. Vi har faktiskt varit duktiga ett tag nu men idag MÅSTE jag storhandla.
Linnéas frukost idag blev mannagrynsgröt och digestive kex.
Margarin, smör, bröd, mjölk, solhavre, honung, citronte, frukt mm saknas helt.
Ella åt sista smörgåsen i morse utan smör och fick en päronfestis att dricka och hon fick morots stavar med till skolan istället för frukt.
Jag har skjutit på handlandet för att jag har inte orkat men tillslut så går det inte längre, men vi ska bara handla det nödvändigaste och fortsätta tömma frysen.

Det är nackdelen med självavfrostande frys, Du tömmer den ALDRIG.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hoppas att du mår bättre!
    Jag åt massa ostbågar igår, kom att tänka på dig, haha. Nu har jag ont i min mage:)

    Kram Veronika

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...