måndag 4 januari 2010

Pulkadag vid Sandviksbadet

Äntligen har jag laddat upp bilderna från vår härliga pulkadag. Vi blev 5st familjer som samlades och åkte pulka och grillade korv.
Det var -10 grader ute och vi åkte pulka i 3 timmar men ändå frågade Ella på vägen hem om vi kunde gå och åka skridskor, när vi sa nej så stannade hon ute och lekte istället.
Ella fick underställ, ullstrumpor (av oss) och Ecco vinterkängor (av farmor) i julklapp och det är redan väl använt.


Lilly mitt kusinbarn. Linnéa och jag i min snygga mössa.

Martin och Linnéa



Dags för lite fika



Kari, Micke och Ida



Mitt andra kusinbarn Edvin och kusin Camilla



Ella, Clara och Pauline



Adam ligger och vilar och värmer sig lite, Visst ser det mysigt ut.



Trötta och frusna var vi efteråt


Vi hade en underbar och mysig dag, jag hoppas att det blir fler gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...