lördag 16 januari 2010

Isprinsessan

Våra dagar just nu ser ungefär såhär, frukost, skola och sedan skridskoåkning.
Ella är helt otrolig på skridskor, när det var -18 grader så åkte hon skridskor i 3 timmar, tur att det var Martin som var med jag hade inte klarat av att snöra skridskorna i den kylan.
Bilderna är ifrån igår, det var väldigt mörkt innan vi kom därifrån.



Min underbara isprinsessa


Linnéa körde med skor, hockeyhjälm, klubba och puck idag, hon ville inte ha skridskorna.



Även jag fick på mig skridskorna, shit vad kul det är. Jag har åkt mer skridskor senaste 3 åren än jag gjort under hela barndomen. Inte snyggaste stilen precis men både jag och barnen har kul.
Jag roar nog en och annan förälder också.


Mamma kan du ta kort på mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...