lördag 9 januari 2010

15 grader inne och ensam

Jag har varit med barnen hemma hos mamma och ätit ikväll, Martin är hos sin bror och har spelkväll, efter många försök så kunde äntligen alla träffas med gitarrer, munspel, bas och mandolin och jamma lite.
Lite ensamt är det men ändå skönt. Just nu sitter jag och kollar på en film om bröllop, 27 Dresses, absolut inte Martins typ av film. Barnen sover och jag myser med ost och kex.


Lika skönt var det inte när vi kom hem, jag själv med 2 trötta barn och 15 grader i huset. Jag tände upp kaminerna, satt på barnen pyjamas och värmde vetekuddar som de fick med sig i sängen.


Jag hoppas att ni också har en härlig myskväll.


Vetekudde Anka EKO
Varm och go vetekudde finns här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...