tisdag 29 december 2009

Vinn Lekklänning från PolkaDot design



Vinn en underbar lekkläning från Polkadot design. Perfekt att ha när man målar, bakar eller diskar.
Klänningen är tillverkad i 100% plastad bomull och är lätt att torka av.


För alla
För att vinna ska du kommentera vilken färg du vill ha om du vinner och berätta kort vad som är härliga familjestunder för dig och din familj. (Tex. fredagsmys, pulkaåkning mm)


Extra tävling för er med blogg
Länka i din blogg och tipsa dom om tävlingen för att vinna ett hemligt pris. 

Tävlingen pågår tom. 17/1 

OBS! Glöm inte din mailadress

29 kommentarer:

  1. God morgen!
    Så praktisk med en sånn en. Vi hadde en lignende som akkurat er blitt litt for liten til vår jente på 3år, så det hadde vært perfekt med en ny en! :)
    Hærlige familiestunder kan være nettopp å sitte sammen ved kjøkkenbordet å lage ting, bake eller male. Det syns ihvertfall vår lille er veldig kos! :)
    Linker på bloggen min...

    -June

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar om en rosa lekklänning till mitt lilla kusinbarn Engla, hon börjar bli så stor nu att det snart är dags att börja måla och dona.

    För mig är en härlig familjestund när vi alla sitter ihopkurade i soffan och för 1000e gången kollar på Pippi flyttar in i Villevillekulla. Skratten från Melvin när Pippi gör något tossigt är så underbara.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/december/vinn-lekklanning.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  3. hej hej. jag skulle vilja vinna en röd sådan. vad som är mysiga familjestunder är när man är kreativa tillsammans, tex målar och pysslar. eller slår in paket tillsammans kanske. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig... Min 2 åring Freja skulle nog gärna välja sig en röd. Den skulle passa fin fint eftersom det just nu är så härligt att leka med vatten och diska!

    En härlig familjestund är Att laga mat och sitta ner och äta tillsammans! Alla är med och fixar efter bästa förmåga, dukar fint med duk och levande ljus. Ingen tv eller radio på!!! Sedan sitta ner och prata, skratta och äta!Maten brukar smaka extra gott eftersom alla hjälpt till att laga den! Det är härligt !!

    maria.henrikson@bredband.net

    SvaraRadera
  5. Den rosa är jättefin så den vill jag helst vinna.

    Härliga familjestunder kan vara det mesta som man gör tillsammans men extra roligt är att vara utomhus tillsammans, tex att åka skridskor eller skidor.

    Jag vill helst inte skriva in mejladressen i en kommentarsruta men du når mig enkelt via bloggen om jag har turen att vinna. Är det ok?

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är gärna med och tävlar om ett rött lekförkläde. Mina bästa familjestunder är nog när jag och sonen sitter och pysslar. Han älskar att pyssla, jag brukar kalla honom för pysselfarbrorn =) Och nu har han fått en lillasyster och jag gissar att det blir samma med henne så hon behöver helt klart ett lekförkläde. Gott Nytt År!
    acwse(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Vill gärna vara med och tävla om en rosa lekklänning till min lilla Maja-

    Härliga familjestunder för mig är när hela familjen kryper upp i soffan för lite mys med en bra film och lite gott att mumsa på :)

    Har självklart länkat

    http://familjengranberg.blogg.se/2010/january/vin
    n-lekklanning.html

    Hoppas på tur:)

    Linda

    SvaraRadera
  8. glömde skriva min mail

    karlssongranberg@hotmail.com

    Linda

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar. :) Vinner jag skulle jag vilja ha en brunbiege eller röd till min grabb, perfekt när man målar och kladdar. Härliga familjestunder är för mig när jag och barnen läser tillsammans, när vi busar och tillslut hamnar i ett skrattanfall allihopa och inte kan sluta skratta, när vi sitter och ritar/målar allihopa ja saker man gör tillsammns helt enkelt. :)

    Min länk: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/january/171-10-lekklanning.html
    Mail: geshiia@live.se

    SvaraRadera
  10. Länkar och håller tummarna för en lekklänning i rosa :

    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

    SvaraRadera
  11. Härliga familjestunder är väl alla tillfällen man har tillsammans. Om man ser på film tillsammans, lagar mat, bakar eller åker till stranden eller djurparken. Ibland får man greppa det "lilla" och njuta.
    En brun klänning skulle jag bocka och tacka för.

    Min länk:
    http://care69.blogspot.com/2010/01/vinn-lekklanning-fran-polkadot-17-jan.html

    Min mail:
    care69@live.se

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag hoppas på att få vinna den röda lekklänningen!

    Härliga familjestunder är ju när man gör något tillsammans, och när man skrattar så att man nästan kiknar!!

    Med vad jag minns bäst och som jag faktiskt saknar!!!!!

    Det var ett tag så fick vi strömavbrott ett par timmar nästan varje dag, ingen tv, inget lyse. Så då vart det levande ljus vid köksbordet, och vi satt och prata tillsammans som aldrig förr och gjorde hemläxorna under ljusets sken. Det var verkligen jättemysigt!

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  13. Härliga familjestunder för oss är när vi alla knölar ner oss i familjebadkaret. vi tänder ljus runt omrking i badrummet, har extra mycket varmvatten, badskum och bara njuter av lek och skratt. Det är en äkta familjestund!

    Om vi vinner skulle vi vilja ha en röd lekklänning.
    Hälsningar familjen Ölander

    asa.olander@edu.nykoping.se

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Den röda lekklänningen skulle jag verkligen vilja överraska vår lilla tös med om vi har turen att vinna.
    Mitt bästa familjemys är när vi varit ute i gnistrande snö och dragit lillan i hennes pulka och vi kommer hem med röda kinder. Tänder en sprakande brasa i vedspisen och sedan tappar upp ett varmt bad för hela familjen.
    Vi brukar tända ljuslyktor och kandelabern på badkarskanten, vår lilla tjej får sin bad-dinosaur och sedan myser vi, pratar och plaskar tills vi får russintår!

    Mvh pappa Andreas
    andreaseklof74@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Hittade in hit och blev så glad när det fanns en skojig tävling! Om jag skulle vinna önskar jag mig en brun Polkadot design klänning till dottern.
    Härlig familjestund för oss är när vi myser på kvällarna inför läggdax. En lässtund i sängen tillsammans med min son och dotter, det är mysig att sitta tillsammans och varva ner efter dagens bravader =) Som mamma finns det en sån stark kärlek till sina små liv och det är viktigt att man har härliga familjestunder tillsammans med barnen.
    Har tyvärr ingen blogg att kunna länk tävlingen i..Mvh Veronica
    virre_20@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. jag vill gärna vinna en röd klänning till mitt charmtroll!
    Våra bästa familjestunder är på kvällarna när lillan ska läggas så läser vi sagor och kramas!
    Håller tummarna
    maria_sundkvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Min allra bästa familjestund
    är den strax innan John Blund
    då vi läser sagor om tomtar och troll
    att hon hört dem förut spelar inte någon roll
    Ögonen tindrar av barnslig magi
    då vi reser i drömmens fantasi
    som de gör på de som är små
    och snart har vi somnat så sött båda två...

    På lilltjejen blir det supersött,
    med en klänning i rött.

    Hälsningar från familjen Sjöberg, jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. hej hopp!
    Så här i vintertiden är det fruktansvärt mysigt att baka tillsammans hela familjen. dock blir det väldigt mycket mjöl överallt så denna lekklänning i rött vore toppen för min lilla tjej (som fyller två i januari). Lördagar har vi vårat mys tillsammans efter veckans måsten. Då leker vi i snön, går på teater eller bara tar pulkan ut på picknick i snön... varm choklad i kylan är så underbart. Sedan brukar vi baka allt från bröd till kakor. ALltid uppskattat.

    SvaraRadera
  19. glömde skriva min mailadress i förra kommentaren. saramakinen83@hotmail.com =)

    SvaraRadera
  20. En härlig familjestund är när vi spelar något kul spel tillsammans och äter något gott, när vi alla bakar och kladdar eller när vi kastar oss ut i djupa snöhögar och busar med varandra. Om jag har turen att vinna vill jag gärna ha den rosa klänningen. Tack på förhand.

    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. En härlig och lekfull röd skulle pass bra här hemma.

    Den bästa familjestunden vi brukar ordna är när vi lägger ut en filt på rumsgolvet ordnar med lite mysig belysning och tilltugg och varvar vår lilla picknick med spel och lek med leksaker som barnen får välja ut. Inget är härligare än ett barns lekfulla fantasi.

    tezzan_no@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Om jag vinner ska klänningen vara rosa. Jag har nyss blivit mormor till världens sötaste Saga. Och de är henne jag vill ge klänningen.

    Just nu är en härlig familjestund för mig då barnen med sina respektiver är hemma och hälsar på och jag får nöjet att syta mitt barnbarn Saga. De är otroligt vilken gåva de är att få barnbarn.

    SvaraRadera
  23. Oj, jag gjorde visst som fler andra, glömde lämna min mail adress :)
    liselottfredriksson@spray.se

    SvaraRadera
  24. Hej!!

    Jag skulle gärna vilja ha den i rött om jag vann.

    Härliga familjestunder med min familj är att spela sällskapsspel. Vi kan inte få nog av spel! Det är så mysigt att sitta med en kopp varm choklad och fråga frågor, slå tärning, klura osv. Det blir alltid många skratt. Dessutom umgås man på ett sätt som bara är roligt och härligt :)

    Min mail är malin_the_hmmmm@hotmail.com

    Har också länkat:
    http://majblomma.blogg.se/timeaftertime/2010/january/lekklanning.html

    SvaraRadera
  25. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen om den i rødt om jeg skulle bli den heldige vinneren.

    Herlige familiestunder for meg er når min samboer, vår sønn og jeg er sammen med våre familier og bare koser oss med prat, god mat, kos og lek. :o)

    Jeg har linket i sidebaren i min blogg: http://kirsebaerlivet.blogspot.com/

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvaraRadera
  26. en perfekt mys dag är att vara ute och åka pulka och stjärtlapp :)hela familjen på ströbohög i köping.. sen efter ett par timmars åkande, så hem och dricka varmchoklad och äta macka, sen sätta på en film och ta fram godis och bara mysa ner sig i soffan med barnen :) ,
    pernillis119@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Önskad färg: Rosa!!

    Älskar våra mysa mornar när vi sitter i köket och äter frukost!!

    Mvh: Eleonor (eleonor.hallbus@telia.com)

    SvaraRadera
  28. Jag satt här och funderade om det kanske är skoterturen framåt våren i svenska fjällen, eller kanske en härlig tur på skidorna med ryggsäcken full av mackor och varm choklad. Men så insåg jag att de härliga familjestunderna är faktiskt de stunder när man är tillsammans, oavsett vad man sysselsätter sig med.

    För det är faktiskt så, att jag är så oerhört tacksam för mina nära och kära. Även om man ibland verkar "glömma bort" det mitt i all vardagsstress. Nu när katastofen i Haiti inträffat påminns man extra mycket att ta tillvara varenda stund man har tillsammans för man vet aldrig när det tar slut...

    Livet är en gåva och varje stund med min familj är en HÄRLIG familjestund =)

    Mvh. Eva (som gärna skulle vilja ha en röd)
    eva_hedda@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. I vår familj samlas vi på kvällarna för att alla ska få säga sitt VÄRSTA och BÄSTA som har varit under dagen. Det absolut bästa med detta är att vi alla får en inblick i varandras vardag och känner oss delaktiga även om vi inte har spenderat hela dagen tillsammans. Ibland kommer det fram både härliga och tråkiga saker som har hänt barnen som vi kan diskutera igenom och lösa. Vi lär känna varandra och känner en stark gemenskap, förståelse och kärlek för varandra.

    Med vänliga hälsningar
    Agneta Midelf
    agnetalmidelf@hotmail.com
    (En rosa polkadot vid ev. vinst)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...