onsdag 28 april 2010

Roliga, snygga och tuffa gravidtröjor

I helgen var jag och Martin på en liten jobb/nöjesresa visst är det väl härligt de gånger som de två går hand i hand.
Förutom att jag fick fixat en massa bra saker i datorn och i mitt butikssystem (sånt som inte ni ser) så fick jag även tryckt ett gäng snygga gravidtröjor.
Har ni förslag på någon annan snygg gravidtröja så hojta till.

Snygg tröja om du är trött på att alla ska fram och klappa dig på magen. Till
Gravidtröjan RÖR EJ!
Berätta för släkt och vänner att du är gravid med den så enkla men ändå så beskrivande gravidtröjan.

Fler gravidtröjor, övriga mammakläder och tillbehör för gravida hittar du hos Gullgrodan

2 kommentarer:

  1. Såna tröjor är så söta när man ser dem på bilderna men jag vet inte vad jag skulle ha till om jag köpte någon sån!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...