lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen




Vi brukar inte titta på melodifestivalen men i år vill Ella se den och ärligt talat så tycker jag att det ska bli mysigt. Vi har laddat med godis, morötter, chips och dip.
Systeryster sitter just nu i Örnsköldsvik och ska se det hela live, spännande. Jag hoppas att hon hinner gästblogga här i morgon så vi får höra hur hon haft det.
Jag vet i alla fall att hon har fått Sverker från Plus autograf, haha jag frågade om hon hade tagit kort på honom också men nej, så tyvärr ni får hålla er till nästa avsnitt av Plus.
Autografen var inte till henne själv utan en present till en viss person mer om det får ni veta senare.
Sverker Olofsson Foto: Karolina Jonason/SVT

VVilken tur jag hade hittade denna bild på Svt:s hemsida. Bilden är tagen ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...