söndag 7 februari 2010

Deltävling 1 av melodifestivalen!

Nu är det systeryster som är här och gästbloggar!

Igår bar det av till Övik efter jobbet för att gå på melodifestivalen. Min vän Annika hade fått biljetter av en vän som i sin tur hade vunnit dem. Så det hela var gratis!
När vi kom dit var det massa olika jippon. Man fick melodifestivalens egna delicatobollar, tablettask, och lite annat smått och gott. Jag ordnade även autografer till min sambo och till min chef. Chefen får en autograf av Sverker från plus :)
Det är svårt att tro hur mycket jobb som ligger bakom en show som denna men det var arbetare överallt. Kameramännen är överallt och i Olas nummer är det en kamera som jagar honom hela tiden. I Jessicas nummer hade hela publiken fått små ficklampor som vi skulle lysa med. Effekten blev som en stjärnhimmel!

Sämsta numret på scen var band of salvations. Jag väntade bara på att nått skulle hända men innan jag visste ordet av så var låten slut. Den enda som syntes på scen var sångaren, och resten av bandet gömde sig i mörkret. Bäst var hot, hot, hot eller Jessica Anderssons ballad.

Här kommer lite bilder från Övik!









Fotograf: Daniela Luxhöj
Bilderna får ej kopieras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck här...