söndag 7 mars 2010

Få gratis produkter

Yes.... ni läste rätt.
Jag är sedan 1år tillbaka medlem i Buzzador vilket innebär att jag får erbjudande om kampanjer som jag sedan ska buzza om för mina vänner.
Jag har tackat nej till en del kampanjer men har testat
* Extra halstabletter, var perfekt att ha med sig i fikarummet på jobbet och få höra vad alla tyckte om dom.
* Kycklingfärs från kronfågel *mums* Det blev en mysig tacokväll med goda vänner.
* Lambi näsdukar, hade extra paket i fickan så de delades ut åt alla håll.

Och idag hämtade jag ut mitt 4:e paket duschtvål från Dove och den doftar ljuvligt. Jag kommer att lotta ut 2st så håll koll på bloggen så du inte missar det.

Vill du också få hem gratis prover?
Anmäl dig här
Detta paket hämtade jag ut idag, bra eller hur!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck här...