lördag 23 oktober 2010

Snygga fototapeter från Wallooba

Länge länge har jag varit less på tapeten i vårt matrum och äntligen så tror jag att jag har kommit på en lösning visst vore det snyggt med en fototapet på ena väggen.
Jag gillar den här fototapeten har jag tur så vinner jag denna och då slipper Martin ojja sig över priset ;)
Tror den skulle bli snygg med våra vita möbler och sen matcha någon röd kudde med det röda i fyren.
Det går även att trycka upp egna tapeter vilket jag också är sugen på att göra, är inne i en riktig vill göra om period just nu.

Fyr i natten | Tapet | Fototapet | Malmö  | Wallooba

2 kommentarer:

  1. Den var läcker.
    Jag funderar också på egen fototapet.
    Vet du om det finns kvar i Köping, tjejen som gjorde fototapeter?

    SvaraRadera
  2. Jag visste inte att det hade funnits någon som gjorde såna i Köping ;)
    Men det kan vara värt att kolla upp :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck här...